Autor |
Wiadomość |
fafidkg
 |
Wysłany:
Nie 10:24, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Bolt runka dziala i daje po 25 Boltów  |
|
 |
matikg
 |
Wysłany:
Sob 22:38, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Ok Runka Nawet Nawet Bardzo Przydatna Dla Pallkow
Nastepny Dobry Skrypt Dzieki Maras'owi  |
|
 |
fafidkg
 |
Wysłany:
Sob 18:15, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
podoba mi sie ta runa ale ja jestem knightem Wiec niepotrzebuje |
|
 |
matikg
 |
Wysłany:
Sob 12:10, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Raczej Bedzie Ale Sie Zaraz Zobaczy :] |
|
 |
Gooral
 |
Wysłany:
Sob 11:54, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Dobry motyw z tym ale czy dzialac bedzie ?? |
|
 |
matikg
 |
Wysłany:
Pią 23:42, 08 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Zaraz Tylko Dokoncze Film Ogladac  |
|
 |
Maras_KG
 |
Wysłany:
Pią 23:29, 08 Wrz 2006 Temat postu: Bolt Rune |
|
Kiedy Bedzie Ta runka zrobiona ???
 |
|
 |
matikg
 |
Wysłany:
Pią 20:23, 08 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Jak Bedzie Dzialac To Bedzie Ale Sadzac Po Tym Co Wczesniej Dales Powinien Dzialac Bo Jak Nie To Ban Heheh (zart) |
|
 |
Maras_KG
 |
Wysłany:
Pią 16:52, 08 Wrz 2006 Temat postu: Bolt Rune |
|
Pomyslalem ze mozna ulatwic zycie palkom i wprowadzic Bolt rune, mniej miejsca zajmuja a wytwarzaja bolty.
A oto skrypt:
W folderze .../data/actions/scripts tworzymy bolts.lua i za pomoca notatnika wpisujemy:
Kod: |
-- Bolts Rune by Maras --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2294 and item.type > 1 then
doPlayerAddItem(cid,2543,25)
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid,">BOLTY<",16)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
return 1
end |
Potem w .../data/actions w pliku actions za pomoca notatnika wpisujemy:
Kod: |
<action itemid="2294" script="bolts.lua" /> |
<To TYLE>  |
|
 |