FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Ots Zachodniopomorski Strona Główna
»
Pomysły
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pumus94
Wysłany: Nie 15:11, 06 Kwi 2008 Temat postu: siemka !
czy przy tej scianie zamykanej i otwieranej czy tylko raz mozna ja otworzyc ?
fafidkg
Wysłany: Nie 10:23, 10 Wrz 2006 Temat postu:
Twódny hehehehe
Gooral Brawa DLa Ciebie :>
matikg
Wysłany: Sob 22:44, 09 Wrz 2006 Temat postu:
"Zwodzony Most Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny"
Gratulacje Ujawnila SIe Nastepna Osoba Ktora Jest Analfabeta
fafidkg
Wysłany: Sob 18:18, 09 Wrz 2006 Temat postu:
Fajna Ta Pochodnia i dziala heh
a mam nadzieje ze wodny most tez
matikg
Wysłany: Sob 12:02, 09 Wrz 2006 Temat postu:
Dobry Skrypt Zrobi Sie
Gooral
Wysłany: Sob 11:42, 09 Wrz 2006 Temat postu:
Zwodzony Most
Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny
tworzymy plik lever.lua w data/actions/scripts i wklejamy to
Kod:
-- Drawbridge script for zackery on request - by Alreth (v1.01) (beginning) --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
lever = 2711 -- Enter the itemid of your lever
actid = 351 -- Enter the action id of the lever that controls the bridge
bridgeid = 472 -- Enter the itemid of the bridge
nobridgeid = 731 -- Enter the itemid of the water
object = 1580 -- Enter the object id of the bridge (when up)
topobject = 1582 -- Enter the object id of the top of the bridge (when up)
teleportto = {x = 97, y=85, z=7} -- Position players on bridge are teleported to
if (item.itemid == lever and item.actionid == actid) then
-- Bridge is down now, take it up
bridgeid = nobridgeid
bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
while (bridgepos.x <= 100) do
while (bridgepos.y <= 84) do
bridgepos.stackpos = 0
bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
bridgepos.stackpos = 255
checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
falloff = 0
while (checkthing.itemid == 1 or blah == 10) do
teleportto.x = getPlayerPosition(checkthing.uid).x
doTeleportThing(checkthing.uid, teleportto)
checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
falloff = falloff + 1
end
bridgepos.y = bridgepos.y+1
end
bridgepos.x = bridgepos.x+1
bridgepos.y = 79
end
if (falloff == 1) then
ppl = "person"
else
ppl = "people"
end
doPlayerSendTextMessage(cid, 20, falloff.." "..ppl.." fell off the drawbridge.")
wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
while (wallbridge.z >= 5) do
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid ~= object) then
doCreateItem(object, 1, wallbridge)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
wallbridge.z = wallbridge.z-1
wallbridge.x = 97
end
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid ~= topobject) then
doCreateItem(topobject, 1, wallbridge)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
elseif (item.itemid == lever+1 and item.actionid == actid) then
-- Bridge is up now, bring it down
bridgeid = bridgeid
bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
while (bridgepos.x <= 100) do
while (bridgepos.y <= 84) do
bridgepos.stackpos = 0
bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
bridgepos.y = bridgepos.y+1
end
bridgepos.x = bridgepos.x+1
bridgepos.y = 79
end
wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
while (wallbridge.z >= 4) do
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid == object or wallthing.itemid == topobject) then
doRemoveItem(wallthing.uid, wallthing.type)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
wallbridge.z = wallbridge.z-1
wallbridge.x = 97
end
doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
-- bugfix (drawbridge looks like still being up)--
playerpos = getPlayerPosition(cid)
playerpos.x = playerpos.x+1
doTeleportThing(cid, playerpos)
playerpos.x = playerpos.x-1
doTeleportThing(cid, playerpos)
-- bugfix end --
end
return 1
-- Drawbridge script (end) --
end
nastepnie wklejamy to do data/actions/actions.xml
Kod:
<action itemid="2711" script="lever.lua" />
<action itemid="2712" script="lever.lua" />
screeny:
ten skrypt jest na tibie 7.5 na tibie 7.6 trzeba pozmieniac id itemów i bedzie dzialac
komentowac
Gooral
Wysłany: Sob 10:55, 09 Wrz 2006 Temat postu:
Jest t Skrypt Dla Gm'ów aby mozna bylo dawac expa osobom grajacym na ots'ie komenda /giveexp nick (troche skomplikowane)
Zaczynamy od Command.cpp
po linijce
Kod:
{"/kick",&Commands::kickPlayer},
Dajemy
Kod:
{"/giveexp",&Commands::doGiveExp},
na sam duł Command.cpp dajemy
Kod:
bool Commands::doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m)
{
int a;
Player* player = dynamic_cast<Player*>(c);
std::string tickTack = param.c_str();
std::stringstream expString;
std::string ohmygod;
for(a=0; a<param.length(); ++a){
if(!isdigit(param[a])){
ohmygod = param;
ohmygod.erase(a,1-param.length());
tickTack.erase(0,1+a);
break;
}
else
ohmygod = param.c_str();
}
unsigned long newExp = atoi(ohmygod.c_str());
if(newExp <= 0 || newExp >= 5000000){
player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,"Type more than 0 of exp and less than 5.000.001.");
return false;
}
if(Player* toChange = game->getPlayerByName(tickTack)){
if(toChange->level >= 350){
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"This player is already on the maximum level allowed.");
return false;
}
toChange->addExp(newExp);
expString << player->getName()<< " gave you: "<< newExp <<" points of experience."<<std::endl;
toChange->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,expString.str().c_st r());
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Done.");
SpectatorVec list;
SpectatorVec::iterator it;
game->getSpectators(Range(toChange->pos,false), list);
for(it = list.begin(); it != list.end(); ++it) {
if(Player* p = dynamic_cast<Player*>(*it))
p->sendAnimatedText(toChange->pos,(int)random_range(1, 999), ohmygod.c_str());
}
return true;
}
else{
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Type a name of player to give exp.");
return false;
}
return false;
}
teraz wchodzimy do Commands.h i po linijce
Kod:
bool kickPlayer(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m);
Dajemy
Kod:
bool doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m);
Teraz echodzimy do folderu z otsem i do commands.xml dodajemy
Kod:
<command cmd="/giveexp" access="1" />
Nie jestem pewien czy dzala zreszta jak zawsze ale mozna sprawdzic[/quote]
matikg
Wysłany: Czw 19:48, 07 Wrz 2006 Temat postu:
Dzwignia Jest Super I Dziala Gratz Gooral
fafidkg
Wysłany: Czw 18:32, 07 Wrz 2006 Temat postu:
mi tez sie podoba
matikg
Wysłany: Czw 16:18, 07 Wrz 2006 Temat postu:
Super Skryp Na Otwieranie Scian Przyda Sie
Wielkie THX Gooral Za Sciagniety Skrypt Ps. Zrobie Testa Czy Mozna Rozsuwany Most Zrobic
Gooral
Wysłany: Czw 15:18, 07 Wrz 2006 Temat postu:
kazdy na tym forum bieze skrypty najczesciej z forum.tibia.org.pl
Yahato
Wysłany: Czw 15:16, 07 Wrz 2006 Temat postu:
ściagniete ja to wczesniej czytalem ...
Gooral
Wysłany: Czw 15:03, 07 Wrz 2006 Temat postu:
Czar polega na tym, ze po napisaniu explosion sio "Nick wrogiego gracza leci w niego coś w stylu hmma/explo. Hit zależy od lvlu/mlvlu
Na 46 levelu z 55 mlvl sorc wali po około 230 w graczy... Aha z tego czaru mozna walnąc TYLKO W GRACZY... Jest to czar typowo do PVP
Comentujcie czy sie podoba
w data\spells\instant tworzymy nowy plik : explosion sio.lua
Kod:
area = {
{0, 1, 0},
{1, 1, 1},
{0, 1, 0}
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
HealFriendObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} targetpos = getPosition(var)
HealFriendObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2
HealFriendObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.5
if targetpos.x ~= nil and targetpos.z ~= nil and targetpos.y ~= nil then
if math.abs(targetpos.x - centerpos.x) < 18 and math.abs(targetpos.y - centerpos.y) < 14 and targetpos.z == centerpos.z then
return doTargetMagic(cid, targetpos, HealFriendObject:ordered())
end
end
return false
end
następnie w data\spells dodajemy następującą linijkę :
Kod:
<spell name="Kill Enemy" words="explosion sio" maglv="7" mana="50" enabled="1"><vocation id="2" /><vocation id="1" /></spell>
mana="50" - Ile czar bierze many
maglv="7" - Wymagany magiczny level
enabled... - Dla jakich profesji jest czar
Najlepiej dla Sorc Drut i Pall
komentujcie czy sie podoba ;>
Gooral
Wysłany: Czw 14:57, 07 Wrz 2006 Temat postu:
Skrypt, który po kliknięciu na jakiś item niszczy ściane a po ponownym kliknęciu ją przywraca.Przydatne w questach.
W data/actions/actions.xml dodajemy:
Kod:
<action uniqueid="2222" script="sciana.lua" />
2222 - unique id itemu na który trzeba kliknąć
data/actions/scripts/sciana.lua
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
wallpos = {x=696, y=857, z=9} -- współrzędne ściany
if item.itemid == 2061 then -- id itemu na który trzeba kliknąć
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
doSendMagicEffect(wallpos, 2)
doRemoveItem(3333, 1)
else
doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
doSendMagicEffect(wallpos, 2)
doCreateItem(3463,3333,wallpos)
end
return 1
end
3333 - unique id sciany
Normalnie
Po 1 kliknięciu
Po 2 kliknięciu
Gooral
Wysłany: Czw 14:50, 07 Wrz 2006 Temat postu:
Płatne Questy Widziałem na jednej stronie mi sie spodobało. Expowisko dragów za 5 platynek
1. Robimy dzwignie
2. Ustawiamy na dzwignie uniqueid o wartosci 8000.
3. W actions.xml na koncu wklejamy:
Kod:
<action uniqueid="8000" script="train.lua" />
4. robimy plik train.lua a w nim:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 8000 then
kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255}
getkasa = getThingfromPos(kasapos)
topos = {x=122, y=213, z=7}
if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then
doRemoveItem(getkasa.uid,5)
doTeleportThing(cid,topos)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Poloz 5 platynek kolo dzwigni.")
end
return 1
end
end
Wyjasnienie:
kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255} - gdzie ma polozyc kase
topos = {x=122, y=213, z=7} - gdzie ma teleportowac
stackpos=255 - nie ruszac!!
if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then -
2152 to id platynek
== 5 to ilosc platynek ktore trzeba by tp do expowiska
Forum Ots Zachodniopomorski Strona Główna
»
Pomysły
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
News
OTS
Pytania
Filmy
Pomysły
Skargi
Bugi
Inne
Questy
Itemy
Gildie
GM-owie
Kosz
Domki
Inne
----------------
Off Topic
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin