Forum Ots Zachodniopomorski Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Pomysł na skrypty :> Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 14:28, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Tu zamieszczamy skrypty tylko i wyłacznie do tibii 7.6


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 14:34, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Jest to skrypt do desert questa. Nie testowany ;/ ale moze dzialac:

- Każda profesja staje na swoje miejsce

- Po bokach daje 2 itemy wymienione w skrypcie

- Pall naciska dźwignie

- All teleportuje do sali z nagrodą

A oto skrypt
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)

player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)

player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)

player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253}
player4 = getThingfromPos(player4pos)

piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
piece5pos = {x=35, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece5 = getThingfromPos(piece5pos)
piece6pos = {x=37, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece6 = getThingfromPos(piece6pos)
piece7pos = {x=38, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece7 = getThingfromPos(piece7pos)
piece8pos = {x=40, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece8 = getThingfromPos(piece8pos)
if item.uid == 3255 and item.itemid == 1945 and getpiece1.itemid == 2376 and getpiece2.itemid == 2519 and getpiece3.itemid == 2287 and getpiece4.itemid == 2311 and getpiece5.itemid == 2456 and getpiece6.itemid == 2544 and getpiece7.itemid == 2674 and getpiece8.itemid == 2273 and player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 and player4.itemid > 0 then
doRemoveItem(getpiece1.uid,1)
doRemoveItem(getpiece2.uid,1)
doRemoveItem(getpiece3.uid,1)
doRemoveItem(getpiece4.uid,1)
doRemoveItem(getpiece5.uid,1)
doRemoveItem(getpiece6.uid,1)
doRemoveItem(getpiece7.uid,1)
doRemoveItem(getpiece8.uid,1)
nplayer1pos = {x=30, y=28, z=7}
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
nplayer2pos = {x=33, y=27, z=7}
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
nplayer3pos = {x=36, y=28, z=7}
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
nplayer4pos = {x=39, y=28, z=7}
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 3255 and item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end

Oto itemy które trzeba postawić:

1 item: sword
2 item: crown shield
3 item: Runa LMM ( adori )
4 item: Runa HMM ( adori gran )
5 item: Łuk
6 item: Strzała
7 item: Jabłko
8 item: Runa UH ( adura vita )

Teraz wyjaśnienia:

player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 1 osoba ( współrzędne )
player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 2 osoba ( współrzędne )
player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 3 osoba ( współrzędne )
player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 4 osoba ( współrzędne )

piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 1 item
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}} - współrzędne, gdzie ma stanąć 2 item
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)}
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 3 item
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 4 item
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
piece5pos = {x=35, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 5 item
getpiece5 = getThingfromPos(piece5pos)
piece6pos = {x=37, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 6 item
getpiece6 = getThingfromPos(piece6pos)
piece7pos = {x=38, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 7 item
getpiece7 = getThingfromPos(piece7pos)
piece8pos = {x=40, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 8 item
getpiece8 = getThingfromPos(piece8pos)

WERSJA RL NA DOLE:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)

player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)

player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)

player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253}
player4 = getThingfromPos(player4pos)

piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
if item.uid == 3255 and item.itemid == 1945 and getpiece1.itemid == 2376 and getpiece2.itemid == 2455 and getpiece3.itemid == 2175 and getpiece4.itemid == 2674 and player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 and player4.itemid > 0 then
doRemoveItem(getpiece1.uid,1)
doRemoveItem(getpiece2.uid,1)
doRemoveItem(getpiece3.uid,1)
doRemoveItem(getpiece4.uid,1)
nplayer1pos = {x=30, y=28, z=7}
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
nplayer2pos = {x=33, y=27, z=7}
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
nplayer3pos = {x=36, y=28, z=7}
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
nplayer4pos = {x=39, y=28, z=7}
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 3255 and item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end

Itemy sa jak rl, sa tylko 4, wszystko ustawione, 1 item to sword, 2 to kusza, 3 to spellbok a 4 to jabłko Smile

Mam nadzieje ze sie przyda co MaTi o tym sadzisz ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 14:50, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Płatne Questy Widziałem na jednej stronie mi sie spodobało. Expowisko dragów za 5 platynek Razz

1. Robimy dzwignie
2. Ustawiamy na dzwignie uniqueid o wartosci 8000.
3. W actions.xml na koncu wklejamy:

Kod:
<action uniqueid="8000" script="train.lua" />


4. robimy plik train.lua a w nim:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if item.uid == 8000 then
kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255}
getkasa = getThingfromPos(kasapos)
topos = {x=122, y=213, z=7} 

if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then
doRemoveItem(getkasa.uid,5) 
doTeleportThing(cid,topos)
 
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Poloz 5 platynek kolo dzwigni.")
end


return 1
end
end


Wyjasnienie:

kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255} - gdzie ma polozyc kase

topos = {x=122, y=213, z=7} - gdzie ma teleportowac

stackpos=255 - nie ruszac!!

if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then -
2152 to id platynek
== 5 to ilosc platynek ktore trzeba by tp do expowiska


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gooral dnia Czw 15:04, 07 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 14:57, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Skrypt, który po kliknięciu na jakiś item niszczy ściane a po ponownym kliknęciu ją przywraca.Przydatne w questach.

W data/actions/actions.xml dodajemy:

Kod:
<action uniqueid="2222" script="sciana.lua" />


2222 - unique id itemu na który trzeba kliknąć

data/actions/scripts/sciana.lua

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

wallpos = {x=696, y=857, z=9}  -- współrzędne ściany

   if item.itemid == 2061 then  -- id itemu na który trzeba kliknąć
      doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
      doSendMagicEffect(wallpos, 2)
      doRemoveItem(3333, 1)
                    else
      doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
      doSendMagicEffect(wallpos, 2)
      doCreateItem(3463,3333,wallpos)
   end
return 1
end


3333 - unique id sciany

Normalnie
Image

Po 1 kliknięciu

Image

Po 2 kliknięciu
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 15:03, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Czar polega na tym, ze po napisaniu explosion sio "Nick wrogiego gracza leci w niego coś w stylu hmma/explo. Hit zależy od lvlu/mlvlu Smile Na 46 levelu z 55 mlvl sorc wali po około 230 w graczy... Aha z tego czaru mozna walnąc TYLKO W GRACZY... Jest to czar typowo do PVP Razz
Comentujcie czy sie podoba Wink

w data\spells\instant tworzymy nowy plik : explosion sio.lua
Kod:
area = {
    {0, 1, 0},
    {1, 1, 1},
    {0, 1, 0}
    }
    attackType = ATTACK_PHYSICAL
    needDirection = false
    areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
    animationEffect = NM_ANI_FIRE
   
    hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
    damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
    animationColor = RED
    offensive = true
    drawblood = true
   
   
    HealFriendObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
   
    function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
    centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} targetpos = getPosition(var)
    HealFriendObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2
    HealFriendObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.5
   
    if targetpos.x ~= nil and targetpos.z ~= nil and targetpos.y ~= nil then
       if math.abs(targetpos.x - centerpos.x) < 18 and math.abs(targetpos.y - centerpos.y) < 14 and targetpos.z == centerpos.z then
          return doTargetMagic(cid, targetpos, HealFriendObject:ordered())
       end
    end
   
    return false
    end 

następnie w data\spells dodajemy następującą linijkę :
Kod:
<spell name="Kill Enemy"         words="explosion sio"         maglv="7"   mana="50"   enabled="1"><vocation id="2" /><vocation id="1" /></spell>


mana="50" - Ile czar bierze many
maglv="7" - Wymagany magiczny level
enabled... - Dla jakich profesji jest czar
Najlepiej dla Sorc Drut i Pall
komentujcie czy sie podoba ;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yahato




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:16, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

ściagniete ja to wczesniej czytalem ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Czw 15:18, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

kazdy na tym forum bieze skrypty najczesciej z forum.tibia.org.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
matikg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 16:18, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Super Skryp Na Otwieranie Scian Przyda Sie Razz Wielkie THX Gooral Za Sciagniety Skrypt Ps. Zrobie Testa Czy Mozna Rozsuwany Most Zrobic Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
fafidkg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 18:32, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Razz mi tez sie podoba Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
matikg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Czw 19:48, 07 Wrz 2006 Powrót do góry

Dzwignia Jest Super I Dziala Gratz Gooral Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Sob 10:55, 09 Wrz 2006 Powrót do góry

Jest t Skrypt Dla Gm'ów aby mozna bylo dawac expa osobom grajacym na ots'ie komenda /giveexp nick (troche skomplikowane)

Zaczynamy od Command.cpp
po linijce
Kod:
{"/kick",&Commands::kickPlayer},

Dajemy
Kod:
{"/giveexp",&Commands::doGiveExp},

na sam duł Command.cpp dajemy
Kod:
bool Commands::doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string &param)
{
int a;
Player* player = dynamic_cast<Player*>(c);
std::string tickTack = param.c_str();
std::stringstream expString;
std::string ohmygod;

for(a=0; a<param.length(); ++a){
if(!isdigit(param[a])){
ohmygod = param;
ohmygod.erase(a,1-param.length());
tickTack.erase(0,1+a);
break;
}
else
ohmygod = param.c_str();
}
unsigned long newExp = atoi(ohmygod.c_str());
if(newExp <= 0 || newExp >= 5000000){
player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,"Type more than 0 of exp and less than 5.000.001.");
return false;
}
if(Player* toChange = game->getPlayerByName(tickTack)){
if(toChange->level >= 350){
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"This player is already on the maximum level allowed.");
return false;
}

toChange->addExp(newExp);
expString << player->getName()<< " gave you: "<< newExp <<" points of experience."<<std::endl;

toChange->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,expString.str().c_st r());
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Done.");

SpectatorVec list;
SpectatorVec::iterator it;

game->getSpectators(Range(toChange->pos,false), list);

for(it = list.begin(); it != list.end(); ++it) {
if(Player* p = dynamic_cast<Player*>(*it))
p->sendAnimatedText(toChange->pos,(int)random_range(1, 999), ohmygod.c_str());
}
return true;
}
else{
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Type a name of player to give exp.");
return false;
}
return false;
}

teraz wchodzimy do Commands.h i po linijce
Kod:
bool kickPlayer(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string &param);

Dajemy
Kod:
bool doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string &param);

Teraz echodzimy do folderu z otsem i do commands.xml dodajemy
Kod:
<command cmd="/giveexp" access="1" />

Nie jestem pewien czy dzala zreszta jak zawsze ale mozna sprawdzic[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gooral




Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska

PostWysłany: Sob 11:42, 09 Wrz 2006 Powrót do góry

Zwodzony Most
Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny

tworzymy plik lever.lua w data/actions/scripts i wklejamy to
Kod:
 -- Drawbridge script for zackery on request - by Alreth (v1.01) (beginning) --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
 
 
    lever = 2711 -- Enter the itemid of your lever
    actid = 351 -- Enter the action id of the lever that controls the bridge
    bridgeid = 472 -- Enter the itemid of the bridge
    nobridgeid = 731 -- Enter the itemid of the water
    object = 1580 -- Enter the object id of the bridge (when up)
    topobject = 1582 -- Enter the object id of the top of the bridge (when up)
    teleportto = {x = 97, y=85, z=7} -- Position players on bridge are teleported to
 
    if (item.itemid == lever and item.actionid == actid) then
    -- Bridge is down now, take it up
        bridgeid = nobridgeid
        bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
        while (bridgepos.x <= 100) do
            while (bridgepos.y <= 84) do
                bridgepos.stackpos = 0
                bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
                doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
 
                bridgepos.stackpos = 255
                checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
                falloff = 0
                while (checkthing.itemid == 1 or blah == 10) do
                    teleportto.x = getPlayerPosition(checkthing.uid).x
                    doTeleportThing(checkthing.uid, teleportto)
                    checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
                    falloff = falloff + 1
                end
                bridgepos.y = bridgepos.y+1
            end
            bridgepos.x = bridgepos.x+1
            bridgepos.y = 79
        end
 
        if (falloff == 1) then
            ppl = "person"
        else
            ppl = "people"
        end
        doPlayerSendTextMessage(cid, 20, falloff.." "..ppl.." fell off the drawbridge.")
 
        wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
        while (wallbridge.z >= 5) do
            while (wallbridge.x <= 100) do
                wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
                if (wallthing.itemid ~= object) then
                    doCreateItem(object, 1, wallbridge)
                end
                wallbridge.x = wallbridge.x+1
            end
            wallbridge.z = wallbridge.z-1
            wallbridge.x = 97
        end
        while (wallbridge.x <= 100) do
            wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
            if (wallthing.itemid ~= topobject) then
                doCreateItem(topobject, 1, wallbridge)
            end
            wallbridge.x = wallbridge.x+1
        end
        doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
 
    elseif (item.itemid == lever+1 and item.actionid == actid) then
    -- Bridge is up now, bring it down
        bridgeid = bridgeid
        bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
        while (bridgepos.x <= 100) do
            while (bridgepos.y <= 84) do
                bridgepos.stackpos = 0
                bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
                doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
                bridgepos.y = bridgepos.y+1
            end
            bridgepos.x = bridgepos.x+1
            bridgepos.y = 79
        end
 
        wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
        while (wallbridge.z >= 4) do
            while (wallbridge.x <= 100) do
                wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
                if (wallthing.itemid == object or wallthing.itemid == topobject) then
                    doRemoveItem(wallthing.uid, wallthing.type)
                end
                wallbridge.x = wallbridge.x+1
            end
            wallbridge.z = wallbridge.z-1
            wallbridge.x = 97
        end
        doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
 
        -- bugfix (drawbridge looks like still being up)--
        playerpos = getPlayerPosition(cid)
        playerpos.x = playerpos.x+1
        doTeleportThing(cid, playerpos)
        playerpos.x = playerpos.x-1
        doTeleportThing(cid, playerpos)
        -- bugfix end --
    end
    return 1
 
    -- Drawbridge script (end) --
end


nastepnie wklejamy to do data/actions/actions.xml
Kod:
<action itemid="2711" script="lever.lua" />
<action itemid="2712" script="lever.lua" />



screeny:
Image
ten skrypt jest na tibie 7.5 na tibie 7.6 trzeba pozmieniac id itemów i bedzie dzialac
komentowac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
matikg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 12:02, 09 Wrz 2006 Powrót do góry

Dobry Skrypt Zrobi Sie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
fafidkg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 18:18, 09 Wrz 2006 Powrót do góry

Fajna Ta Pochodnia i dziala heh Razz
a mam nadzieje ze wodny most tez Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
matikg
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 22:44, 09 Wrz 2006 Powrót do góry

"Zwodzony Most Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny"
Gratulacje Ujawnila SIe Nastepna Osoba Ktora Jest Analfabeta Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)