Autor |
Wiadomość |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 14:28, 07 Wrz 2006 |
 |
Tu zamieszczamy skrypty tylko i wyłacznie do tibii 7.6
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 14:34, 07 Wrz 2006 |
 |
Jest to skrypt do desert questa. Nie testowany ;/ ale moze dzialac:
- Każda profesja staje na swoje miejsce
- Po bokach daje 2 itemy wymienione w skrypcie
- Pall naciska dźwignie
- All teleportuje do sali z nagrodą
A oto skrypt
Kod: |
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)
player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)
player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)
player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253}
player4 = getThingfromPos(player4pos)
piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
piece5pos = {x=35, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece5 = getThingfromPos(piece5pos)
piece6pos = {x=37, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece6 = getThingfromPos(piece6pos)
piece7pos = {x=38, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece7 = getThingfromPos(piece7pos)
piece8pos = {x=40, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece8 = getThingfromPos(piece8pos)
if item.uid == 3255 and item.itemid == 1945 and getpiece1.itemid == 2376 and getpiece2.itemid == 2519 and getpiece3.itemid == 2287 and getpiece4.itemid == 2311 and getpiece5.itemid == 2456 and getpiece6.itemid == 2544 and getpiece7.itemid == 2674 and getpiece8.itemid == 2273 and player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 and player4.itemid > 0 then
doRemoveItem(getpiece1.uid,1)
doRemoveItem(getpiece2.uid,1)
doRemoveItem(getpiece3.uid,1)
doRemoveItem(getpiece4.uid,1)
doRemoveItem(getpiece5.uid,1)
doRemoveItem(getpiece6.uid,1)
doRemoveItem(getpiece7.uid,1)
doRemoveItem(getpiece8.uid,1)
nplayer1pos = {x=30, y=28, z=7}
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
nplayer2pos = {x=33, y=27, z=7}
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
nplayer3pos = {x=36, y=28, z=7}
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
nplayer4pos = {x=39, y=28, z=7}
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 3255 and item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end |
Oto itemy które trzeba postawić:
1 item: sword
2 item: crown shield
3 item: Runa LMM ( adori )
4 item: Runa HMM ( adori gran )
5 item: Łuk
6 item: Strzała
7 item: Jabłko
8 item: Runa UH ( adura vita )
Teraz wyjaśnienia:
player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 1 osoba ( współrzędne )
player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 2 osoba ( współrzędne )
player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 3 osoba ( współrzędne )
player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253} - Miejsce, gdzie ma stanąć 4 osoba ( współrzędne )
piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 1 item
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}} - współrzędne, gdzie ma stanąć 2 item
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)}
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 3 item
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 4 item
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
piece5pos = {x=35, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 5 item
getpiece5 = getThingfromPos(piece5pos)
piece6pos = {x=37, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 6 item
getpiece6 = getThingfromPos(piece6pos)
piece7pos = {x=38, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 7 item
getpiece7 = getThingfromPos(piece7pos)
piece8pos = {x=40, y=30, z=7, stackpos=1} - współrzędne, gdzie ma stanąć 8 item
getpiece8 = getThingfromPos(piece8pos)
WERSJA RL NA DOLE:
Kod: |
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
player1pos = {x=30, y=30, z=7, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)
player2pos = {x=33, y=30, z=7, stackpos=253}
player2 = getThingfromPos(player2pos)
player3pos = {x=36, y=30, z=7, stackpos=253}
player3 = getThingfromPos(player3pos)
player4pos = {x=39, y=30, z=7, stackpos=253}
player4 = getThingfromPos(player4pos)
piece1pos = {x=29, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
piece2pos = {x=31, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)
piece3pos = {x=32, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos)
piece4pos = {x=34, y=30, z=7, stackpos=1}
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos)
if item.uid == 3255 and item.itemid == 1945 and getpiece1.itemid == 2376 and getpiece2.itemid == 2455 and getpiece3.itemid == 2175 and getpiece4.itemid == 2674 and player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 and player4.itemid > 0 then
doRemoveItem(getpiece1.uid,1)
doRemoveItem(getpiece2.uid,1)
doRemoveItem(getpiece3.uid,1)
doRemoveItem(getpiece4.uid,1)
nplayer1pos = {x=30, y=28, z=7}
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
nplayer2pos = {x=33, y=27, z=7}
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
nplayer3pos = {x=36, y=28, z=7}
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
nplayer4pos = {x=39, y=28, z=7}
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 3255 and item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end |
Itemy sa jak rl, sa tylko 4, wszystko ustawione, 1 item to sword, 2 to kusza, 3 to spellbok a 4 to jabłko
Mam nadzieje ze sie przyda co MaTi o tym sadzisz ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 14:50, 07 Wrz 2006 |
 |
Płatne Questy Widziałem na jednej stronie mi sie spodobało. Expowisko dragów za 5 platynek
1. Robimy dzwignie
2. Ustawiamy na dzwignie uniqueid o wartosci 8000.
3. W actions.xml na koncu wklejamy:
Kod: |
<action uniqueid="8000" script="train.lua" /> |
4. robimy plik train.lua a w nim:
Kod: |
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 8000 then
kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255}
getkasa = getThingfromPos(kasapos)
topos = {x=122, y=213, z=7}
if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then
doRemoveItem(getkasa.uid,5)
doTeleportThing(cid,topos)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Poloz 5 platynek kolo dzwigni.")
end
return 1
end
end
|
Wyjasnienie:
kasapos = {x=116, y=178, z=7, stackpos=255} - gdzie ma polozyc kase
topos = {x=122, y=213, z=7} - gdzie ma teleportowac
stackpos=255 - nie ruszac!!
if getkasa.itemid == 2152 and getkasa.type == 5 then -
2152 to id platynek
== 5 to ilosc platynek ktore trzeba by tp do expowiska
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gooral dnia Czw 15:04, 07 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 14:57, 07 Wrz 2006 |
 |
Skrypt, który po kliknięciu na jakiś item niszczy ściane a po ponownym kliknęciu ją przywraca.Przydatne w questach.
W data/actions/actions.xml dodajemy:
Kod: |
<action uniqueid="2222" script="sciana.lua" /> |
2222 - unique id itemu na który trzeba kliknąć
data/actions/scripts/sciana.lua
Kod: |
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
wallpos = {x=696, y=857, z=9} -- współrzędne ściany
if item.itemid == 2061 then -- id itemu na który trzeba kliknąć
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
doSendMagicEffect(wallpos, 2)
doRemoveItem(3333, 1)
else
doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
doSendMagicEffect(wallpos, 2)
doCreateItem(3463,3333,wallpos)
end
return 1
end |
3333 - unique id sciany
Normalnie
Po 1 kliknięciu
Po 2 kliknięciu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 15:03, 07 Wrz 2006 |
 |
Czar polega na tym, ze po napisaniu explosion sio "Nick wrogiego gracza leci w niego coś w stylu hmma/explo. Hit zależy od lvlu/mlvlu Na 46 levelu z 55 mlvl sorc wali po około 230 w graczy... Aha z tego czaru mozna walnąc TYLKO W GRACZY... Jest to czar typowo do PVP
Comentujcie czy sie podoba
w data\spells\instant tworzymy nowy plik : explosion sio.lua
Kod: |
area = {
{0, 1, 0},
{1, 1, 1},
{0, 1, 0}
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA
animationEffect = NM_ANI_FIRE
hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
HealFriendObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} targetpos = getPosition(var)
HealFriendObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2
HealFriendObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.5
if targetpos.x ~= nil and targetpos.z ~= nil and targetpos.y ~= nil then
if math.abs(targetpos.x - centerpos.x) < 18 and math.abs(targetpos.y - centerpos.y) < 14 and targetpos.z == centerpos.z then
return doTargetMagic(cid, targetpos, HealFriendObject:ordered())
end
end
return false
end
|
następnie w data\spells dodajemy następującą linijkę :
Kod: |
<spell name="Kill Enemy" words="explosion sio" maglv="7" mana="50" enabled="1"><vocation id="2" /><vocation id="1" /></spell> |
mana="50" - Ile czar bierze many
maglv="7" - Wymagany magiczny level
enabled... - Dla jakich profesji jest czar
Najlepiej dla Sorc Drut i Pall
komentujcie czy sie podoba ;>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Yahato
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:16, 07 Wrz 2006 |
 |
ściagniete ja to wczesniej czytalem ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Czw 15:18, 07 Wrz 2006 |
 |
kazdy na tym forum bieze skrypty najczesciej z forum.tibia.org.pl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
matikg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Czw 16:18, 07 Wrz 2006 |
 |
Super Skryp Na Otwieranie Scian Przyda Sie Wielkie THX Gooral Za Sciagniety Skrypt Ps. Zrobie Testa Czy Mozna Rozsuwany Most Zrobic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
fafidkg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Czw 18:32, 07 Wrz 2006 |
 |
mi tez sie podoba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
matikg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Czw 19:48, 07 Wrz 2006 |
 |
Dzwignia Jest Super I Dziala Gratz Gooral
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Sob 10:55, 09 Wrz 2006 |
 |
Jest t Skrypt Dla Gm'ów aby mozna bylo dawac expa osobom grajacym na ots'ie komenda /giveexp nick (troche skomplikowane)
Zaczynamy od Command.cpp
po linijce
Kod: |
{"/kick",&Commands::kickPlayer},
|
Dajemy
Kod: |
{"/giveexp",&Commands::doGiveExp}, |
na sam duł Command.cpp dajemy
Kod: |
bool Commands::doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m)
{
int a;
Player* player = dynamic_cast<Player*>(c);
std::string tickTack = param.c_str();
std::stringstream expString;
std::string ohmygod;
for(a=0; a<param.length(); ++a){
if(!isdigit(param[a])){
ohmygod = param;
ohmygod.erase(a,1-param.length());
tickTack.erase(0,1+a);
break;
}
else
ohmygod = param.c_str();
}
unsigned long newExp = atoi(ohmygod.c_str());
if(newExp <= 0 || newExp >= 5000000){
player->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,"Type more than 0 of exp and less than 5.000.001.");
return false;
}
if(Player* toChange = game->getPlayerByName(tickTack)){
if(toChange->level >= 350){
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"This player is already on the maximum level allowed.");
return false;
}
toChange->addExp(newExp);
expString << player->getName()<< " gave you: "<< newExp <<" points of experience."<<std::endl;
toChange->sendTextMessage(MSG_RED_TEXT,expString.str().c_st r());
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Done.");
SpectatorVec list;
SpectatorVec::iterator it;
game->getSpectators(Range(toChange->pos,false), list);
for(it = list.begin(); it != list.end(); ++it) {
if(Player* p = dynamic_cast<Player*>(*it))
p->sendAnimatedText(toChange->pos,(int)random_range(1, 999), ohmygod.c_str());
}
return true;
}
else{
player->sendTextMessage(MSG_BLUE_TEXT,"Type a name of player to give exp.");
return false;
}
return false;
} |
teraz wchodzimy do Commands.h i po linijce
Kod: |
bool kickPlayer(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m); |
Dajemy
Kod: |
bool doGiveExp(Creature* c, const std::string &cmd, const std::string ¶m); |
Teraz echodzimy do folderu z otsem i do commands.xml dodajemy
Kod: |
<command cmd="/giveexp" access="1" /> |
Nie jestem pewien czy dzala zreszta jak zawsze ale mozna sprawdzic[/quote]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gooral
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: polska
|
Wysłany:
Sob 11:42, 09 Wrz 2006 |
 |
Zwodzony Most
Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny
tworzymy plik lever.lua w data/actions/scripts i wklejamy to
Kod: |
-- Drawbridge script for zackery on request - by Alreth (v1.01) (beginning) --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
lever = 2711 -- Enter the itemid of your lever
actid = 351 -- Enter the action id of the lever that controls the bridge
bridgeid = 472 -- Enter the itemid of the bridge
nobridgeid = 731 -- Enter the itemid of the water
object = 1580 -- Enter the object id of the bridge (when up)
topobject = 1582 -- Enter the object id of the top of the bridge (when up)
teleportto = {x = 97, y=85, z=7} -- Position players on bridge are teleported to
if (item.itemid == lever and item.actionid == actid) then
-- Bridge is down now, take it up
bridgeid = nobridgeid
bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
while (bridgepos.x <= 100) do
while (bridgepos.y <= 84) do
bridgepos.stackpos = 0
bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
bridgepos.stackpos = 255
checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
falloff = 0
while (checkthing.itemid == 1 or blah == 10) do
teleportto.x = getPlayerPosition(checkthing.uid).x
doTeleportThing(checkthing.uid, teleportto)
checkthing = getThingfromPos(bridgepos)
falloff = falloff + 1
end
bridgepos.y = bridgepos.y+1
end
bridgepos.x = bridgepos.x+1
bridgepos.y = 79
end
if (falloff == 1) then
ppl = "person"
else
ppl = "people"
end
doPlayerSendTextMessage(cid, 20, falloff.." "..ppl.." fell off the drawbridge.")
wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
while (wallbridge.z >= 5) do
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid ~= object) then
doCreateItem(object, 1, wallbridge)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
wallbridge.z = wallbridge.z-1
wallbridge.x = 97
end
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid ~= topobject) then
doCreateItem(topobject, 1, wallbridge)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
doTransformItem(item.uid, item.itemid+1)
elseif (item.itemid == lever+1 and item.actionid == actid) then
-- Bridge is up now, bring it down
bridgeid = bridgeid
bridgepos = {x=97, y=79, z=7, stackpos=0}
while (bridgepos.x <= 100) do
while (bridgepos.y <= 84) do
bridgepos.stackpos = 0
bridgething = getThingfromPos(bridgepos)
doTransformItem(bridgething.uid, bridgeid)
bridgepos.y = bridgepos.y+1
end
bridgepos.x = bridgepos.x+1
bridgepos.y = 79
end
wallbridge = {x=97, y=84, z=7, stackpos=1}
while (wallbridge.z >= 4) do
while (wallbridge.x <= 100) do
wallthing = getThingfromPos(wallbridge)
if (wallthing.itemid == object or wallthing.itemid == topobject) then
doRemoveItem(wallthing.uid, wallthing.type)
end
wallbridge.x = wallbridge.x+1
end
wallbridge.z = wallbridge.z-1
wallbridge.x = 97
end
doTransformItem(item.uid, item.itemid-1)
-- bugfix (drawbridge looks like still being up)--
playerpos = getPlayerPosition(cid)
playerpos.x = playerpos.x+1
doTeleportThing(cid, playerpos)
playerpos.x = playerpos.x-1
doTeleportThing(cid, playerpos)
-- bugfix end --
end
return 1
-- Drawbridge script (end) --
end |
nastepnie wklejamy to do data/actions/actions.xml
Kod: |
<action itemid="2711" script="lever.lua" />
<action itemid="2712" script="lever.lua" /> |
screeny:
ten skrypt jest na tibie 7.5 na tibie 7.6 trzeba pozmieniac id itemów i bedzie dzialac
komentowac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
matikg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Sob 12:02, 09 Wrz 2006 |
 |
Dobry Skrypt Zrobi Sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
fafidkg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Sob 18:18, 09 Wrz 2006 |
 |
Fajna Ta Pochodnia i dziala heh
a mam nadzieje ze wodny most tez
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
matikg
Administrator
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany:
Sob 22:44, 09 Wrz 2006 |
 |
"Zwodzony Most Skrypt nie dla noobów bo bardzo twódny"
Gratulacje Ujawnila SIe Nastepna Osoba Ktora Jest Analfabeta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|